Lunch

Varför lyckas jag alltid bränna de första mackorna i rosten? Jag pluppar ner dom 1 gång och då är dom helt vit, pluppar ner dom igen och då blir dom svart.. jag gör alltid av med fyra mackor trots att jag bara äter två av dom.

Strax ska jag iväg på matte.. Funktioner står på schemat. Tror detta är det svåraste kapitlet, fast det tycker jag ju om varje kapitel förutom Geometri det gick hyffsat!

Marion jag läser Matte B och det är inte så svårt jämt utan det är ju vissa tal jag kör fast på och då skriver jag om det för att jag blir så sur att jag inte förstår. Men har jag gnällt typ 5 gånger?! och det är ju ändå på 3 kapitel så det är inte alls så farligt. Börja plugga du med! Det är faktiskt kul. Jag kommer inte in på din blogg längre, du kanske vet det och valt det men annars så vet du det nu. Det är därför jag svarar dig här:D.


Kommentarer
Postat av: Marion

Hanna, jag har mailat nytt inlogg till dig, har du inte fått det? Messar dig för säkerhets skull!

2010-05-04 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0