Middag

Struntade såklart i matten idag. Sitter därför här med massor och då menar jag massor med sidor kvar, ska vara på sidan 100 idag hade jag tänkt.. haha.. Lycka till!
Jag har prioriterat Baltazar idag istället, shoppat massa ben, mat, pipleksak(denna älskar han mer än allt annat så nu har jag gömt den), ben som är bra för tänderna och så köpte jag nya påslakarn. Har tvättat min bäddmadrass idag för att jag fick för mig att den luktade kissblöja efter Vidar, måste snart hämta den från torken. Baltazar och jag var precis ut på promenad ut på Långnäs, vi kastade boll och han fick vara lös, skötte sig exemplariskt! Nu ligger han och sover här bredvid mig.

Jag bjöd Sofia på middag ikväll

Wok med räkor

Tänkte att vi ska ha en lördagsmiddag snart också, är ni med på det? Jag har planerat
Förrätt Musslor
Efterrätt After 8 päron med glass
Huvudrätt kan ni få önska.. om ni önskar rätt rätt:P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0