Mysdag med Linda

Imorse var jag sjukt taggad att träna lite matte inför imorgon, eller så var jag inte det. Jag donade på här hemma istället och torkade golvet och diskade. Sen fick jag reklamen, engångsgrillar 10 kronor på ÖB. Perfekt! Men jag kan ju inte åka ända dit enbart för grillarna. Så jag kom på att jag behövde ju en pepino också så då skickade jag sms till Johanna och frågade om hon ville med eftersom jag hade pratat med henne tidigare idag. Men hon svarade inte. Då smsa jag Helena och Linda, Kom igen följ med på en shoppingrunda till Söderhamn. Linda hakade på direkt men Helena skulle få besök av något företag som skulle göra ren en brunn eller nått. Jag diskade klart, gick en runda med Baltazar och sen åkte jag med honom till Johanna så fick han vara med henne under tiden jag var borta. De hade gått en promenad och träffa pappa också så han hade passat Baltazar medans Johanna var in och köpte köttfärs(39kr/kg på Tempo).

Sen jag kom hem har jag lagt ut mattor och fixat om lite i köket och lagt den nya mattan under bordet. Är nu helt nöjd med lägenheten igen. Nu ska jag nog ta tag i matten haha har inte gjort ett tal sedan i tisdags. Snacka om tur om jag klarar provet imorgon. Ska äta upp min Greeksallad med isbergssallat, tomat, majs och fetaost nu först bara. Klockan 21 är det Criminal Minds och det kan jag inte missa så det blir 2 timmar plugg framöver, förhoppningsvis, om jag inte hittar på något roligare..

Linda och jag lyxade till det med glass i Söderhamn!


Kommentarer
Postat av: Albertviktoria

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-05-08 @ 21:14:38
URL: http://albertviktoria.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0