Ojojoj vilken underbar dag

Igen måste jag nästan säga. Jag har verkligen ingenting att klaga på. Är så glad och nöjd och jag vill verkligen ha ett eget företag och tjäna massor med slantar just nu, Då vore livet perfekt!

Jag tror människor som inte känner mig inte inser hur fototokig jag är. Därför kommer jag att visa massor med kort idag som är tagna just idag.. haha.. Sofia och jag went totally crazy..


Påväg mot landet..haha..


 

 

 


Sen for vi vidare mot
 


Dagens coolaste kort.. right???

Haha..jag dööör.. vilket jävla kort..


 


Hur kan denna dag bli bättre? Jo jag är klar med det jag ska med matten!! Wiihoo! Är överlycklig för det. Sen tvättar jag och ska snart diska vilket känns skönt att ha gjort inför denna vecka. På torsdag ska jag på en grej för att starta mitt egna företag, intressant.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka underbara bilder! :D

2010-05-02 @ 20:44:30
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Marion

Hehe, ja, var glad för det du :) Det är jobbigt att vara bitterfitta så ofta som jag är nu ;) hehe. Hoppas att du haft en bra dag, det ser ut så på fotona iaf :D

2010-05-02 @ 20:49:59
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja gud va skoj det var! Vilka bra bilder vi fick ut av allt :() haha! Det måste vi göra om igen!!!! Kraaamis

2010-05-03 @ 19:06:01
Postat av: Zeynep

men gud vilken mysigt ställe var var ni nånstans ?:)

2010-05-04 @ 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0