Vidrigt

Nu är jag så less på denna duschbrunn. Det svämmar över hela tiden. Jag har hanterat att det svämmar över när jag släpper ut badvatten, men nu är det till och med när jag duschar. Ringde bovärden igår och nyss var avloppsgubbarna här, men de saknade något verktyg så de åkte iväg.. nu kom dom igen. Jisses vad det låter!!, Baltazar tycker det är jätteroligt med besök så han vill helst stå mitt i röran av grejer de har med sig.
Jag hoppas verkligen de ordnar detta bra denna gång. De har ju fixat det en gång förut men nu är det alltså stopp igen..
Såhär fint blev det sist jag duschade

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Urk... ja hatar sånt!!!! Det är lyx att vra sambo med en rörmockare... tro mig =) han fixar allt... så ja slipper sånt är snusk

2010-05-27 @ 12:31:24
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0