Godmorgon

Idag känner jag för att bjuda på lite "känsla" kort. Ibland kan man verkligen fånga det där rätta ögonblicket. Igår tog jag några sånna kort. Så därför tänker ja visa dom för er under denna vackra söndag. Jag kommer att vara på affärn och pyssla med blommor och blader så jag kommer inte ha tid för en massa tyckar inlägg idag. Vid fem ska familjen på bandy så då ska jag hem och kocka någon mat sen blir det egen tid i min lilla lilla lya. Igår kväll blev vi kvar i Växbo.

Jag börjar "känsla" dagen med ett kort på mig och Baltazar.
Baltazar är den hunden jag alltid ha velat haft. Han blir lycklig bara han ser mig och hoppar runt och skuttar. Han hoppar numera upp i knät och tror att han är lika liten som en katt. Här ligger vi i soffan och myser. Jag älskar denna lilla krabat!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara tagit det lugnt :P David kommer hem vid lunch idag :)



B är så söt! Kul att ha en sån mysig hund :)

2010-11-21 @ 08:44:40
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0