Herregud!

Ni är så gulliga! Jag är otroligt glad att jag har haft denna dag. Det är jätteroligt att läsa era mail och självklart även era kommentarer. Trodde dock inte att ni skulle vara så engagerade. Det jag vill få fram är att alla kan lyckas och det verkar som att mitt budskap har gått fram! Jag har haft en bloggfri dag idag, jag la in alla inlägg igår och fick nästan en chock av alla era kommentarer nu när jag klickade mig in här. Det kommer ett kocking inlägg här vid 21, Emmas LCHF lasagne!

Det jag ville tillägga är att jag har fått en present av söta Åsa som peppning för att jag håller mig på dieten..Gulligt va? Tusen tack säger jag.
Som jag längtat, det blir ett långt varmt bad ikväll eller imorgon. Myys!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Tack :)

En sån där har jag med. Den luktar så himla gott tycker jag :)

2010-11-03 @ 21:29:12
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0