Mera shopping från Stockholm

Jag tar shoppingen lite uppdelat. Kan ju inte lägga ut allt på en gång och heller inte allt utan jag väljer ut lite smått och gott som ni får se. Är inte det kul? Vill ni se vad jag shoppar? Eller ska jag skita i att lägga ut sånt här kanske..
Hittat en så nedrans god doftande ny parfym favorit, synd att jag sällan använder parfym. Men denna ska jag använda varje gång jag vill ha parfym framöver. Den är från The body shop!

"silver" örhängen


Lite roliga örhängen

Dessa kan ni få! Om ni skriver er adress i ett mail eller i en kommentar så skickar jag. Jag kommer inte att handla för mer än 500 kronor på The body shop mellan den 3-16 december så jag har ingen användning av dom!

Kommentarer
Postat av: Mina

Wihoo :) Spårvägsg 6, 214 27 Malmö!

2010-11-17 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0