Paket pyssel

Det är så underbart mysigt att pyssla med paket! Jag älskar att köpa julklappar och jag vet inte i hur många år mamma har tjatat om att "vi är vuxna" nu så nu lägger vi ner julklapparna. Haha aldrig! Jag älskar detta och det är lika viktigt som att man INTE dricker alkohol på julafton hemma hos oss. Då menar jag ingen! Vissa har julafton som en supar dag, precis som alla andra helger om året. Det har inte vi och det är jag stolt över!

Oj nu kom jag av ämnet, men detta med pyssel är ju grymt kul. Så igår fick jag för mig att hämta upp alla paket grejer som jag har i en julsäck! Det är så härligt!

Tror jag har 5 olika julpapper redan haha..

Snören till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0