Reklam

Jag har läst all reklam som jag fått i brevlådan idag. Man får ju en hel del så här kommer ett inlägg om vilka grejer jag skulle vilja ha.
Så fina finns på Jysk!

Fina och ganska billiga ljus.


Lite krimskrams


Fina men inte min stil tyvärr


Bra billiga ljus på Lidl


Fina lampor till julen från Lidl


Perfekt till julklappsinslagningen


Fina kransar om man har större lya än mig. En sådan palm vill jag ha när jag flyttar.


Skönhetsprodukter! Love it! Vet inte riktigt om jag gillar Rosenserien trots allt. 

Nu ska jag springa ut med Baltazar innan halv 8 hos mig börjar så får ni se resten sen.. massa kläder!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sån julreklam är livsfarlig att läsa nu, man behöver helt plötsligt så mycket grejer. Jag har lite julpynt kvar som jag vill handla

2010-11-23 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0