Svar på kommentar

Anonym om Tjoho!:
hur hittar du motivationen till att vara så strikt på dieten? du är riktigt duktig! jag önskar jag hade samma diciplin


Svar: Kul att du tycker att jag har bra disciplin. Jag ser mig inte alls som disciplinerad. Motivationen till att hålla mig på dieten finner jag lite här och var. Mest i att jag mår så otroligt bra i magen när jag går på denna diet. Jag får också motivation genom att kilona försvinner, trots att de inte har gjort de så snabbt den senaste tiden. Jag finner motivation i mina morötter och i mina vänners puschningar och i era fina kommentarer. Tusen tack för att du läser bloggen och kommenterar! Alla har disciplinen  som behövs, det är viljan man måste ha. Jag har en järnvilja!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv; Ja det var jättegott :) Jaha hehe då förstår jag :P

2010-11-20 @ 20:23:37
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0