Bilar är jäkelskap

Jag söker och söker men ångrar mig alltid i sista stund för det är ju så mycket pengar. Orkar jag verkligen köpa en bil nu? Jag vet fan inte ens vilken sorts bil jag ska ha..

Kolla bara vilken skillnad det är på denna bil bara man byter färg..
Ser ok ut men är inte jättefin direkt

Jättefin

Bilen heter Renault Scenic, jag tror jag har fastnat lite för den modellen. Men det är så svårt att veta. Det är läder eller fejkskinn inuti som ser rent och snyggt ut. Den vita är från 2002 och kostar 22 000 kronor och den gröna är från 2003 och kostar 30 000 kronor båda har gått 19 000 mil. Måste hem till pappa och höra mig för vad som är mycket och lite i denna fråga. Jag har ingen koll på det.

Sen har jag hittat en Ford Focus från 2000 jag skulle kunna tänka mig kostar 25 000 kronor(nedsatt från 33 000 kronor) och har gått 14 000 mil.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

En såndär grön har Davids föräldrar! Den är jätteskön att köra! :)

2010-10-15 @ 11:51:33
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0