Fint väder idag

& ändå har jag varit inne precis hela dagen. Eller har tagit nån promenad med B såklart men annars har jag inte gjort mycket. Jag har kollat massor på tv och bara varit lat. Imorgon ska jag ha en tvärtom dag, då ska jag inte alls vara hemma och inne..
Ni har inte alls tid för bloggen på helgen va? Det är skit tråkigt att gå in på bloggen på lördagar speciellt. Ingen kommenterar och bara hälften av alla som läser i vanliga fall är in. Underligt, jag känner att jag har mer tid på helgen men ni verkar ha det annorlunda. Ni fick ju för tusan följa med hela min lördag och det borde ju uppskattas? Ni borde ju gå in på bloggen för att ni vill läsa sånt?

Ibland glömmer jag att ni är så många och jag skriver ut mina funderingar och lägger ut massor av bilder på mig och min omgivning utan riktig eftertanke.  Jag kanske känner 20 av er?! Ni andra vad är det ni läser som gör att ni stannar? Jag tycker det är jättekul och spännande så missuppfatta mig inte, men jag är också väldigt nyfiken på vilka ni alla är..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är en 20 årig tjej från Sandviken som läser din blogg för jag tycker den är rolig :) Du har sån härlig personlighet,

2010-10-31 @ 22:20:34
Postat av: Marion

Jag har inte läst bloggar sen i torsdags eller fredags, hade väl 60-70 inlägg att läsa nu.. 16 var från dig ;) haha.



Jag läser din blogg för att du är så utlämnande och härlig, och du delar med dig av så mycket, ger massor av dig själv.



Kram!

2010-11-01 @ 10:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0