Go kväll

Shit vad tiden gick fort ikväll. Jag har höst städat min garderob, ut med sommar klänningar och in med höst klänningar och massa stickat. Johanna kom förbi en sväng så jag fick vräka ur mig lite skit och lite beröm. Hon var lite upprörd över att jag skrivit att jag skulle äta godis om någon vecka haha.. det är bra att hon försöker ha pli på mig. Jag blir jätteglad av era kommentarer!! Ni fattar inte vad mycket bloggen spelar in på min diet, trots att jag är strikt själv så är det mycket lättare när jag lovat mig själv att skriva allt fusk:). Jag tycker att det är realistiskt att fuska ibland, man kan inte vara som en robot. Imorgon ska jag på Tranan med tjejerna, vi får la se hur det går..

Fick ett par jättefina sockar av min kära mamma idag, kul att hon tänker på mig som fryser jämt och ständigt nu för tiden.



Kommentarer
Postat av: Sanna

hanna, drick inte massa onödigt socker shit!

2010-10-20 @ 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0