Hej hej hallå..

Shit vad fort tiden går här nere. Jag åker hem inte imorgon men nästa dag:(. Fy vad trist! Har hört att ni har minusgrader och is på rutorna. Jobb är också en fråga när jag kommer hem, vilket inte alls är så spännande. Kikar på platsbanken men det finns fan inget intressant överhuvudtaget. Ikväll ska vi ut på Grabbarna Grus och hitta tillbaka till gatan där SUBWAY ligger, vi har sett det en gång förut. Vi ska också köpa Gin och möjligtvis en väska, om budgetten tillåter sådant slöseri haha..


Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Haha jag får väl stå där och hoppa i bakgrunden så jag syns :P Jag får säga till mamma att man kan kolla på det på nätet då för hon har inte 8an :)

Usch vilken jobbig natt du har haft då. Skönt att det gick över :)

2010-10-05 @ 19:26:13
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0