I´m fine

Gud va gulliga ni är, men ni kan inte tro att jag mår dåligt bara för att jag inte bloggar. Jag har inte mått dåligt i helgen jag har bara haft fullt upp med "livet" ni vet. Jag har ett vanligt liv också utanför cyberspace. Det kanske är lätt att tro att jag skriver allt jag gör på dagarna men det är faktiskt inte så. Jag skriver inte alla jobb jag söker, vänner jag träffar eller alltid hur jag mår. Jag känner att lite av mitt liv kan jag dela med mig av till er men inte allt.

Många tycker att det är tufft att skriva om vikten och dieten och lägga ut helkroppsbilder. Men som sagt det är en del av livet jag känner att jag gärna delar med mig av för att sporra och pucha er andra som vill göra något åt er kropp. Jag saknade en ärlig diet blogg där man verkligen fick se hur personerna såg ut.

Nu har jag bytt sängkläder och ska strax hoppa i säng, vill bara tacka för era omtänksamma mail och det är helt fantastiskt att få mail från er som ska börja eller går på LCHF dieten. Jag mår i alla fall bra, har lite ont i huvudet men det försvinner nog till imorgon.

Så nu har ni koll på mig igen. Maila mig gärna om ni vill tycka eller fråga [email protected] jag svarar alltid.

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

vilken fin bild på dig gumman =)

2010-10-17 @ 22:56:47
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: stephanie isabell

kikar in' hoppas att du får en fortsatt trevlig måndag! :D

2010-10-18 @ 14:18:49
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Tur att det inte blev sämre då hehe :P

Vad söt du var på bilden :)

2010-10-18 @ 14:31:05
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0