Sockrig dröm

Jag vaknade av panik inatt. Hemsk känsla när man tror att man har "fuskat" utan att man själv bestämt det. Jag drömde att jag åt en saltlakrits bil som var såå jävla god. Efter det följde en röd bil och lite annat smått och gott. När jag vaknade hade jag fortfarande smaken av lakritsbilen i munnen. Förstå vad underligt. Jag fick verkligen fundera en stund på om det verkligen hade hänt eller om jag drömt hela grejen.

Jag är i en ganska sträng period just nu, inget godis och inget skit. Dock äter jag lite tomater och röd paprika. Jag blev så rädd att jag hade tappat kontrollen och ätit godis så jag mådde lite dåligt. Men som tur är var det bara en dröm, en skön dröm för nu har ju jag ätit mitt godis för någon vecka igen haha.. Jag fick ju synen, känslan och smaken!

Kommentarer
Postat av: liz

prostution. Okej eller Inte?



kika gärna in och svara vad du tycker:)

2011-04-17 @ 11:17:46
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0