Avgiftning

Jag har levt långt utanför LCHF gränserna senaste veckan. Korv MED bröd, kaka, fil, mackor, nektarin och jag avslutade med att äta godis i mängder. Jag har typ levt på fil för jag har varit så rädd för magen. En macka känns liksom så "normalt" därför tänkte jag att magen kanske håller sig bra. Men nu är det slut på detta igen. Jag har 40 kilo i sikte och har som mål att nå dit i Oktober månad.

Nu har jag haft avgiftning från allt socker. Det har gått riktigt bra. Idag har det blitt 1/4 kesella naturell, ägg med kaviar och fetaost och snart blir det lax i ugn med massor av ost. Känner mig mätt och nöjd och glad!

Kommentarer
Postat av: emma

Har haft 2 dåliga veckor (nästan!) skulle inte ätit fyllemat på MAX för jälar vilket monster som vaknade till då...sen kalas med för mycket fika. Känns väldigt svårt att komma tebax till de vanliga och inte tänka på skräpet...usch!

2011-08-09 @ 22:22:08
URL: http://emmahedstrom.blogg.se/
Postat av: sara

men allså, kaviar .. är det inte himla mycket kolhydrater i de?? ..

2011-08-10 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0