Tjejkväll

Efter dagens jobb intog jag "Fixtant" jobbet i mitt hushåll. Torkade golvet, diska, cykla med hunden, tvätten och donade med allt möjligt tills dess att Sanna kom hit. Vi eller mest hon lagade mat, en supergod kycklingsoppa. Sen kom Helena och de svartvita hit och åt med oss. Sen dök Nina, Linda och Johanna upp. Vi hade massor att ta igen efter en sommar fullt upp med..? Livet?!


Imorgon åker jag på Släktträff igen. Blir bara borta en natt. Jag bloggar lite från mobilen har jag tänkt. Något speciellt ni vill ha bloggat om under nästa vecka?

Ett jobb jag verkligen vill ha har kommit ut igen.. Det ska jag söka på måndag när jag är ledig och hemma. Jag ska hålla alla mina tummar för att jag ska lyckas få det. Kanske jag ska börja be till någon högre makt för att nå mitt mål? Jag vet ju att jag kommer göra ett bra jobb, frågan är bara hur man ska få dom som bestämmer att inse det faktumet.

Nu ska jag bädda sängen och sen sova. Packa får jag göra imorgon bitti, orkar inte just nu..

Kommentarer
Postat av: JJonsson

Jag vill gärna höra hur det går för dig med träningen :)

2011-08-14 @ 12:26:00
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0