Julaftonspromenad

Herre min gud vad jag är duktig på att blogga idag. Men det händer ju så mycket roligt på julafton! Jag älskar att träffa alla som man inte träffar så ofta och bara äta och slappa tillsammans. Ingen stress(för mig) ingen press, inga tider att passa direkt, att bara vara i ett rum tillsammans är faktiskt sjukt härligt.

Tänk när Kalle Anka börjar tex. Alla riktar uppmärksamheten mot tv:n och gammal och ung sitter faktiskt framför tv:n tillsammans en stund till några måste fixa med maten och några har fått myror i brallan. Men just de där minutrarna då allt är precis så som det var när jag var liten. Det är en härlig känsla!

Några bilder från Johans och min promenad tidigare idag..




Älskar min nya fina jacka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0