Såå trött..

.. kommer jag att vara imorgon bitti, men det är de värt! Julbordet på Albertina idag var jättebra! Trevligt sällskap och god mat! Åt lite för mycket kanske men jag tycker ändå att jag får godkänt.
Ser ut som att det var mycket folk och kö men det var helt lagomt. Tyvärr är detta det enda kortet jag har från buffen.

En härlig kväll med tjejerna, vin och Alias har jag precis kommit hem ifrån. Nu vankas sängen. Det är så tomt här hemma utan Baltazar, bara att gå hem genom stan ikväll kändes mycket läskigare utan honom. Imorgon vankas jobbet, ytterligare ett dygnspass. My look för dagen..


GONATT

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja du det var ju lite oväntat att vi fick med din kompis i bilen :P

Jag ska på julbord om nån vecka :)

2011-12-04 @ 10:49:01
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du tar. Så hemtrevlig och fin blogg.

2011-12-04 @ 10:53:39
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Snälla svara :((

Snälla söta du svara på min fråga vad änvänder du för medicen eller plåster för att hjälp dig med att gå ner i vikt snälla svara såååå forrttt som möjligt

:((((

2011-12-04 @ 11:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0