Gamla Smedjan

Jag som ska dra ner på shoppingen var iväg på utförsäljningen på Smedjan. Men jag köpte bara ett par vita mönster leggings och ett par knästrumpor.

Om jag hade haft pengar skulle jag möjligtvis övervägt dessa tre plagg..
Jag älskar randigt!

En typisk mamma tunika, alltså en som min mamma skulle kunna ägt. Den är jättefin men lite dyr för att vara på en utförsäljning?!

Skjortor har jag börjat gilla också.. shit! Snyggt att ha en längre skjorta över leggings eller jeans om man använder det. Tycker inte ni?

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja verkligen :)

Nästan sån där skjorta har ju jag :P Den gillar jag som fan :)

2011-02-05 @ 16:00:45
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: lenawik

den randiga tröjan köpte min dotter och rutiga skjortan köpte jag + leggings till mig själv =)

2011-02-05 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0