Godenmorgen

Nu är jag påväg till Sundsvall för en underbar avslappnings helg med min kära familj. Idag är planen att åka på Himlabadet, ett äventyrsbad som ska vara riktigt bra. Sen blir det middag på hotellet och mys! Kanske en promenad med Emma. Sen lär vi däcka isäng i hyffsad tid.

Imorgon ska vi på underbara Sundsvalls stad och shoppa. Jag ska dock inte shoppa så mycket. Mina mål är IKEA i Birsta för att köpa kastruller och så sminksvampar på HM. Tror ni jag kommer att lyckas att komma hem med enbart detta? Haha jag hoppas det!
Jag igår med nya glajjorna..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas ni får det supermysigt!

Och nej jag tror inte du kommer hem med bara det där.

2011-02-19 @ 10:29:10
Postat av: Emma

kanske blir så att du shoppar liiite mer :)

2011-02-19 @ 14:27:31
Postat av: sanna

gu va kul hanna!=)

2011-02-19 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0