Herregud!

Jag ska börja jobba med mitt psyke mer nu för att jag förstår inte riktigt att folk tycker att jag ser så mycket smalare ut. Jag tror det är för att jag är så inställd på att det är så lång väg kvar för mig så därför blir 23 kg inte så värst mycket. Sen har jag mest stretch kläder vilket gör att jag fortfarande kan ha det mesta. De sitter ju lösare men det är bara typ 3 saker jag inte längre kan använda för att de åker av.

Så jag har köpt mig en HEL FIGURS SPEGEL! Tanken har aldrig tidigare slagit mig att man borde ha en sån. Johanna kommer att bli överlycklig!

Frågan är hur fan jag ska kunna leva med denna, den ser allt! Jag ser mig själv konstant! Jag är van att ha en liten fickspegel och den inne på toan liksom. Detta är ur läskigt må jag säga. Som den hemska människan jag är så utsätter jag såklart er för samma syn som jag har sett 127 gånger nu..

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag tycker de syns jätte stor skillnad på dina bilder :)

2011-02-07 @ 12:31:48
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha du är en tuff människa du hanna=) men...den största shocken fick jag idag...har du skaffat facebook??? JIPPIE!=)

2011-02-07 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0