Surrig Hanna

Jag har tvätt tid ikväll men tror ni inte att jag glömde bort det. Inte när den började för jag var ner och la i all tvätt. Men sen glömde jag bort det, så min tvätt fick ligga där nere tills nyss. Så nu måste jag vänta 1 timme till tills allt blir torrt. Är trött på att bo så litet och otroligt trött på tvättställningen. Jag vill inte gå in i den hela tiden så nu ställde jag den i mitt yber stora kök. Fint va?

Vad gör ni ikväll? Jag ser att ni blitt ca dubbelt så många efter att Magdalena Graaf skrev ut mitt recept. Kul! Vilka är ni nya och hur kommer det sig att ni stannar?

Kommentarer
Postat av: Annelie 43 gbg

jag hittade din blogg via Magdalena, tycker de e kul å följa dig i din viktminskning, kollar oxå in dina recept, verkar så gott, men vet inte om ja törs testa, kommer säkert gå upp istället.... ;)

jag har ca 10 kg som ska bort....

2011-02-07 @ 00:14:32
Postat av: Annisen

Jag hittade dig oxå via Maggan. Jättekul att läsa om din minskning, samt att ta del av dina recept. Jag är nybörjare sedan fyra veckor tillbaka.

Kollar du med ketosstickor?

Boken som du har på tavellisten, har jag en likadan på min tavellist:) Bra!

//Annisen

2011-02-07 @ 18:31:22
Postat av: Sanna

gu va kul!! men din jobb är ju jätte bra, o hemtrevlig=)

2011-02-07 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0