Envis

Min envishet har visat sig på lite olika sätt i mitt liv. Förr visade jag den ofta i negativa sammanhang. Jag blev vrång och gav mig aldrig i diskussioner och ville alltid ha rätt. Jag vägrade ha mössa, jag åt bara vissa saker, jag skulle få allt på mitt vis. Detta är historia! Nu använder jag mig av denna envishet för att nå mål som jag har i livet. Detta ger mig massor med kraft och jag önskar att jag hade insett min eller envishetens potential tidigare.

Jag har varit en ikke tränings människa i typ hela mitt liv. Jag har bara accepterat det och inte orkat. Men nu använder jag min envishet till att träna och att följa LCHF dieten. Det krävs mycket vilja för att ändra hela sitt liv!
Jag idag på gymmet!

Kommentarer
Postat av: Emma J

vilken rolig dag du har haft om dig själv Hanna!

Jättekul att veta massa tokigheter! :) kram

2011-01-22 @ 23:54:19
Postat av: Maria

Vilken speed du har... jätte imponerad är jag av dig.

Trots mitt uppehåll så har jag kikat in då och då för att hämta motivation.

På måndag kommer jag... Blir rejäl utrensning av alla kollisar här hemma först.

Keep on the good work, superwomen!

2011-01-23 @ 01:45:09
URL: http://mysmormor.bloggplatsen.se/
Postat av: Marion

Härligt med lite envishet! Jag är också envis men har inte lyckats kanalisera den till sånt jag verkligen vill göra. Men jag jobbar på det.



Hur mycket kostar gymkort där du är? Var det på sjukhuset? Finns det mer än crosstrainer och vikter? Skulle ha kommit igång med något, men gruppträningar är bara att glömma då jag jobbar så konstigt, samtidigt som jag inte vill springa på tex. Sporthallen där det är så mycket folk :P

2011-01-23 @ 10:14:24
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: sanna

fan vad smärt du ser ut!

2011-01-25 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0