Förvirrad

Nu ska jag berätta ett exempel på hur snurrig jag är i huvudet för tillfället. Igår när jag skulle till gymmet på morgonen så körde jag först mot Lidl för att jag ville köpa paprikor. Men sen ångrade jag mig för jag kände att jag orkade verkligen inte gå ur bilen. Så jag svängde runt stan igen och över bron och runt rondellen och framåt och runt rondellen och fram fram fram...

Ops, jag glömde svänga in till gymmet.. Jag kom till mitt gamla jobb. Vid guppet insåg jag att jag vart lost. Hur fan kan man glömma att svänga?!

Jo det rör sig så mycket ideér och tankar i mitt huvud och min kropp känns ärligt talat helt slut av all träning. Jag kan i vanliga fall uppfatta mig själv som ganska virrig och flokig men såhär har det aldrig varit. Jag somnar så fort jag lägger mig i soffan men jag har grymt svårt att sova när jag lägger mig i sängen. Inte ens spikmattan funkar som förr. Jag behöver nya rutiner och något nytt utmanande!

 


Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Hihi tokhanna ;P

2011-01-22 @ 19:00:21
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0