God morgon!

Jag har haft besök av min underbara kusin Elina denna vecka. Gud så härligt det är att ha någon hemma hos sig hela tiden. Hon hängde med ut med Baltazar och åt all mat jag lagade och gnällde inte ett skvatt. Nu saknar jag henne, det är så tomt.

Idag är det full fart, jag har redan varit ute med Baltazar. Nu gymmet, snart en lång peppande dusch, ut med B, sen bort på en grej, ut med B, senare ut på middag på Akropolis, ut med B & efter det ska jag hem och sova! Ni kommer dock få viss uppdatering här idag. Ett toppen recept och så kommer ju januari tävlingen upp!! Kul!
Baltazar och jag längtar till sommaren!!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, njaa ingenting typ. Hade du en rolig nyårsafton då? :)

2011-01-05 @ 10:12:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0