Hej hej..

Jag är ju utan internet idag så jag hinner inte lägga upp horoskopet för vecka 3. Jag kommer lägga upp det under måndagen någon gång. Hoppas det är ok, har upptäckt att ni uppskattar horoskopen redan så jag ska skärpa mig och ha lite bättre framförhållning framöver.

Förstår ni hur jobbigt det är att var utan internet. Jag kan inte googla och inte kolla upp vad som händer i världen. Men på något vis så är det otroligt skönt att bara vara helt "ledig". Man har liksom inget val.Skönt så nu ska jag njuta lite och kolla på Solsidan snart!

Hur har eran helg varit? Berätta utförligt så att jag har någonting att pyssla med imorgon!
Ha en underbar kväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Haft en underbar helg. Mega stolt att jag drog och tränade idag fast jag skulle ha vila, flyttade fram den till imorn;).

Tråkigt väder har vi, rena isbanan för de har regnat men annars är de en bra helg :D

2011-01-16 @ 20:40:43
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0