Snygg? Duktig?

Shit vad jag är efter i mitt tidsschema. Men hörreni har ni också olika dagar med olika känslor? Som idag känner jag mig duktig. Jag har damsugit, torkat, diskat, plockat bort alla grejer, fixa balkongen(ja det är ju vår snart!), tränat och nu ska jag slänga ihop en tjockpannkaka till middagen.

Men grejen är den att jag inte alls känner mig snygg idag. Hur ska det gå? Ut på krogen och vara ful?! Nja det här måste jag göra någonting åt. Jag vet inte ens vad jag ska ha för kläder. Men det är just ansiktet som känns trött idag, pösigt och bara fel. Hur peppar ni om er?

Jag ska dricka vin ikväll var det tänkt, en gammal flaska från Bulgarien tror jag bestämt. Det är ju det enda man får dricka på denna underbara diet. Synd att vin inte är någonting jag ens brukar överväga att hälla i min kropp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0