Söndag

Det är denna söndag jag har längtat till. Detta på grund av att jag skulle vara ledig och helt utan planer. Men jag trivs verkligen inte med det. Påminn mig om det nästa gång jag har mycket som snurrar runt i mitt huvud. Detta ger mig bara ännu mer tid att tänka vilket inte alltid är bra. Jag har gjort tjockpannkaka och myst med Baltazar vilket var behövligt men jag längtar till lite goo nu.

Om en timme åker jag på en liten roadtrip vi får se vart den slutar, när jag kommer hem. Härligt det var längesen jag var ute på vägarna. Hoppas bilens däck håller.
Funderar på att platta håret i veckan men det är så jobbigt när jag tränar hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Marion

Tycker du är jättefin med rakt hår, även om du är fin med dina lockar också :)

2011-01-23 @ 15:59:36
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0