Sysselsatt

Jag har ju som sagt varit arbetslös i ett helt år. Men det känns absolut inte som att det har gått ett helt år. Jag tror den största orsaken är att jag håller mig sysselsatt. Jag gör inte några avancerade saker men jag träffar mycket vänner och familjen. Jag pysslar med Baltazar, promenerar konstant. Nu för tiden tränar jag även mycket. Jag planerar maträtter och testar ut nya rätter. Jag är kontaktperson. Jag är barnvakt, hundvakt och donar. Det är i alla fall väldigt sällan jag är helt sysslolös.
Jag trivs med lite stress och med många bollar i luften som det så fint heter!

Jag kollade väldigt mycket på tv, men jag måste säga att det ligger bakom mig nu. Jag kollar absolut på tv, men förut var jag fast i sisådär 20 program kanske. Nu är det inget! Som jag är fast i men några som jag helst vill se.
En superfin höstmorgon!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ' s värld, this is my life.

Är det en sheltie på bilden? :)

2011-01-24 @ 20:20:32
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0