Gookväll..

Fan vilket underbart väder vi har just nu. Jag glömmer ibland bort att njuta av stunden. Mina tankar går runt runt. Vettefan hur saker ska bli framöver. Men imorgon ska jag upp tidigt och dona med "måste" göra saker. Sen ska jag hämta hem mormor från sjukhuset äntligen!

Jag ska besiktiga bilen också och pappa har givit mig tillåtelse att åka till Edsbyn för att besiktiga eftersom han var så tjurig i Bollnäs. Hela min kropp skriker "Neej jag vill inte dit". Men kanske att jag ska trotsa långsintheten och slippa en tur till Edsbyn?! Kanske kanske inte, vi får se hur formen på psyket är imorgon.

Har jag sagt att jag har världens bästa vovve? Han klarade slalomen perfekt idag och jag har en runda på film på telefonen. Jag blir så glad av hans fina framsteg! Han hade alltså fuskbågar men han hoppade inte ur eller kröp under vilket för oss är ett framsteg.

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

Jag älskar vädret, vill aldrig vara inne!

2011-06-06 @ 23:17:51
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Anna

har du sett BB finalen? tycker du det var rätt som vann?

Sen tänkte jag kolla oxå om du kunde skriva vilka serier du ser på... och vilka du tycker är bäst :)

kram

2011-06-07 @ 00:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0