Farmors 80 års kalas!

Lördagen var ju för min del väldigt stressig men jag tycker att jag utnyttjade dagen till max på ett bra sätt. Klockan halv 1 var jag på plats på Kämpens. Det är roligt att träffa alla kusiner och släktingar ibland, vi ska ha släktträff i augusti också. Det var många jag inte kände men dom verkade känna igen mig så jag antar att vi har träffats när jag var yngre. Många höll fina tal och så sjöng vi några truddelutter!

Mamma och pappa med flera hade dukat och fixat jättefint!


Välkomstdrink och snacks!


Det bjöds på kärlknöl och potatisgratäng..


Mina bordskamrater Patrik och Madde..

Några fina gäster..


Fixarna nummer 1..


Tårta i massor, jag åt två teskedar!


Kidsen röjde runt och hade skoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0