Melodifestivalen - Andra Chansen

Jag älskar Linda Pritchards låt - "Samething came alive".
Daniel Karlsson som är med var en av mina favoriter när han var med i Idol, men jag fattar inte vad som har hänt med honom. Han var ju as duktig och kunnig och nu sumpar han bort allt med någon skit låt.

Fan vad snygg Shirley Clamp var, super stylad och smalare va?!

Trallvänligast är helt klart Pernilla Anderssons låt, den lär ju spelas i min bil framöver haha..
Var det så att hon som sjunger om kvinnomisshandel gick vidare? Jag tycker att det är grymt bra att det blir uppmärksammat, men som schlager? Ja jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag tycker i denna fråga. Jag gillar inte hennes röst, den funkar inte för mig.

Det är ju ett skämt melodifestivalen nu för tiden, men jag röstar ju inte heller så jag får la skylla mig själv.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag gillar oxå lindas låt!!!=)

2011-03-08 @ 20:08:20
Postat av: sanna

http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/cocosa-extra-virgin-kokosnotolja-eko-500-ml



lite uppdaterande info så du kommer ihåg hur fantastiskt bra ekologiskt kokosfett är. säg till om du behöver mer så pratar jag med "P"!=)

2011-03-08 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0