Onsdag

Shit vilken effektiv dag vi har haft idag. 12 punkter avbockade, dock från en lång lång lista men det är ändå bra gjort. Det är så roligt och jag har sprudlat av energi och glädje idag. Har en så bra känsla i kroppen. Jag borde sätta mig ner och knopa ihop "Orbaden uppgiften". Men jag orkar inte med mer skola just idag. Jag ska tvätta, ta en promenad med Helena och så har jag två telefon dejter inbokade. Ullared ska planeras och en kryssning ska utredas.

Det blir mycket skoj framöver och ni får såklart hänga med. Så här känner jag mig typ jämt nuförtiden..


Kommentarer
Postat av: Annika

Tjoho!! Genom Helena kan jag tänka mig att du är lika lycklig som jag...Imorgon är det ju säsongstart för Criminal Minds!!!!!

Life is good :D :D tror jag ska tralla lite på griseknoen jag med...;)

2011-03-23 @ 21:55:59
URL: http://takidasky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0