Schoool

Sitter på skolan i min ensahet och försöker plugga allting klar så jag får vara ledig lite. Jag har nästan skrivit klart allting om ekoturism och turismens påverkan på miljön. Jag har gjort allting jag kan på mitt egna projekt, skickat och nu är det bara att vänta.
jag väntar även på svar från en rektor så jag kan göra klart "ledarskaps uppgiften".

Men så satte jag mig med denna uppgift och jag blir galen på att den är så stor och vi har ca 1,5 dag på oss att göra den så avgränsningen måste vara ganska stor?!
Jag ska kartlägga allt som finns att göra på en radie om 500 meter från Orbaden, sen ska jag även kartlägga allt som finns inom en radie på 2,5 MIL.
Vad ska man börja med? alla stränder? restauranger? slalombackar? vandringsleder? krogar? hästridning?

Kommentarer
Postat av: Marion

Börja med stranden, de flesta känner ju till "Hälsinglands Riviera".. :) Tycker jag..



Sen vet jag inte i vilken ordning, utgå från vad du själv tycker är roligast :)

2011-03-17 @ 19:31:05
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0