Solglajjor

Jag är glad för att man får använda solglajjor också. Man kan vara hur trött och sliten som helst men med ett par glajjor så *poff* försvinner det. Underbart! Jag slarvar ju dock bort mina glasögon hela tiden eller så sätter jag mig på dom. Ska nog införskaffa några nya nästa gång jag är out of Sweden.

Jag har slarvat bort mina vanliga glasögon också, har du några tillövers hemma hos dig så hör av dig! Detta gäller alltså er som jag brukar besöka. Så det är en möjlighet att dom är mina haha..
Hanna Jonsson i solglasögon

Kommentarer
Postat av: Kattis

Okej.. alltså. Jag vill inte vara taskig, utan jag är som vanligt bara uppriktig. Tvärränder är det absolut sämsta man kan ha på sig i klädväg om man har lite.. för mycket av det goda. haha. =D Bara så du vet. Det är INTE smickrande för en figur som inte är i stil med Jennifer Anniston.

2011-03-08 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0