Varit på tjejkväll

Jag prioriterade bort plugget ikväll. Åt super god middag med lax och persiljesmör(dvs samma som lunchen). Efter allt mitt SPA pyssel så tog jag på mig några paltor och åkte hem till Johanna. Emelie var hemma från Stockholm så vi satt och pratade om allt och inget. Veronica kom direkt från jobbet. Mysigt! Tjejerna drack rödvin och fortsatte ut på krogen nu. Jag sitter hemma med dogsen sovandes nedanför sängkanten. De har sovit mest hela kvällen också.. Tror nästan det är hundars favorit sysselsättning?! Vi var ju även ute i några timmar idag, så de behöver kanske vilan. Nu ska jag vila upp min hjärna så den är på topp imorgon när jag ska plugga och sola!
Nilla


Baltazar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0