Daajet snack

Jag har som mål att gå ner 33 kilo tills jag åker till Ullared, eller jag ska ju gå ner 33 kilo för att FÅ åka till Ullared. Jag tror det funkar för jag vägde samma i torsdags som förra veckan, alltså lite drygt 31 kilo tror jag. På torsdag måste vågen visa minst 32,3 kilo för då kan jag ta 8 hg sista veckan. Jag vill helst ha gått ner minst 37 kilo till 8 juli och det lär nog inte vara något problem. 8 juli har jag gått på LCHF i ett helt år. Dock med fusk. Utan fusk skulle jag lätt ha gått ner 52 kilo. Men de 13 kilona är det värt för mig.

Efter 8 juli ska jag gå ner typ 20 kilo till. Fatta 20 kilo är ju verkligen ingenting för mig. Detta betyder att jag snart är i mål! Undra vad jag ska ha för utmaning för mig själv då. Hur känns det att vara normalviktig? Jag kanske kommer att bli det för första gången i mitt liv!
Innan jag började med LCHF

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja den är riktigt snygg :)

Det är ju helt sjukt vad mycket du har gått ner i vikt. Keep up the good work! :)

Kul att åka till Ullared eller det verkar kul i alla fall själv har jag ju aldrig varit där hehe :P

2011-05-03 @ 16:02:42
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hanna! Vilken intressant blogg du har! Har du några tips till mig som nu börjat med lchf? Jag har hållt på i cirka två månader. I början vägde jag mig ingenting men har nu gjort det den senaste månaden och jag har inte gått ner ett gram! Det verkar gå så himla bra för dig och jag skulle mer än gärna vilja ha några tips och tricks från dig :)

2011-05-03 @ 20:57:23
Postat av: sanna

gosh, återigen vilken skillnad!=) du är verkligen ett levande exempel ala LCHF!=) lycka till med resten!!

2011-05-03 @ 21:09:24
Postat av: Jenny

Jag har blivit så inspererad av dej och läser din blogg nästan varje dag. Lycka till :)



[email protected] kolla gärna och kommentera :)

2011-05-06 @ 17:21:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Marion

Vad kul för dig, Hanna, jag är verkligen impad!

2011-05-07 @ 08:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0