God dag mina fina läsare..

Idag är jag glad som bara den! Solen lyser och det är bara några dagar kvar till jag åker. Idag bestämdes det att jag och Frida ska ha slutprojektet ihop och det känns grymt skönt. Stämningen i skolan är inte på topp vill jag lova. men Frida är kreativ och positiv vilket jag verkligen känner att jag behöver i skolan. Vi ska utreda om en utebio är realistiskt i Bollnäs i sommar. Spännande!

Nu ska jag städa, diska och packa in all tvätt i garderoben innan jag ska speeda till Växbo för att sätta mina däck på Johans bil så jag kan ta den till Stockholm. Sen ska jag till syster och noppa ögonbrynen och sen bio med E. Härlig dag?! Nja jag skulle helst ha varit ute och myst, men ibland behöver man fixa istället för att njuta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det syns så stor skillnad på dig på alla bilder! du ser så smal ut!

fortsätt kämpa :)

2011-05-10 @ 21:08:50
Postat av: Malin

Måste bara säga UNDERBAR bild! Du ser så glad och somrig ut! Hoppas du får det bra i Ullared, men sen vill jag träffa dig när du kommer hem! och jodå, bloggar på- men med lösen for now (;

KRAM

2011-05-11 @ 13:48:40
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0