God natt

Snart borde vi sova, blir nog en lång dag imorgon. Vi ska göra tjockpannkaka till frulle och sen är dagen fullspäckad med massa skoj och god mat. Ikväll har vi myst i soffan och Mina kom hit några timmar och tjattrade. Synd att min lägenhet redan är ett stort kaos när jag hade så fint häromdagen. Imorgon kommer ni att få se mitt "somrigaste köp" från Ullared. Nu ska vi alla fyra krypa ner i min underbart stora och härliga säng!! Puss på er..

Flummigt kort från ikväll.. precis när jag börjar skratta..

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad fin du var här hanna!!=) har du gjort ngt med färgen??det såg jätte sommrigt ut! och smäcker såg du oxå ut=)

2011-05-21 @ 09:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0