Massa tjafs

Varför kan inte allt bara gå bra för mig någon gång? Är det för att jag är krävande? Att jag vill ha svar? Att jag verkligen har åsikter och sunt förnuft? Jag vet inte. Men det jag vet är att det ibland inte blir som man tänkt sig. Jag tänkte hoppa av min utbildning idag och pratade därför med Akassan. Om jag hoppar av får jag ingen Akassa. Om jag går kvar till den är slut så får jag det. Svårt val? Ja faktiskt, för jag är så otroligt less. Det blir ingen insändare för vi ska ta det här off the air. Vi får la se hur det går.

Nu har jag gjort det jag kan och hoppas jag får de möten jag vill. Jag älskar möten! Jag älskar att dividera och kämpa för min sak. Så nu mina vänner blir det tuffa tag från min sida. I love it och det är det jag ska ha fokus på inte allt krångel.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej nej! Nu har du inte långt kvar av utbildningen, och jag får känslan av att du vill hoppa av för att de gjort nå fel, så gör du det så "vinner" de.. Det är inte värt! Fortsätt stå för vad du tycker ist! Du är Grym!

2011-05-05 @ 09:24:03
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0