Ullared inspiration 9 dagar kvar

Mina köksdrömmar fortsätter.. Tänk att få servera mina kakor på något av dessa fantastiskt fina faten. Det lila är i glas och lika stort som en tårta. Tänk en Choklad tårta med grädde och hallon, men då kanske det borde vara grönt istället. Hmm tror inte jag kommer att köpa fatet men jag får inspiration av det anyway. Det andra fatet är ju så sött! Vet inte vart jag ska ha det i min lilla lägenhet bara. Får nog fortsätta att bara kolla på det på bilden och drömma mig bort tills dess jag skaffar större lägenhet eller hus. Men är dom inte fina?



Bilderna tagna från Ullaredsbloggen

Kommentarer
Postat av: Marie Larsson

Det lila är så himla fint. Vad kostar ett sånt på ullared då?

2011-05-05 @ 10:01:51
URL: http://marranlarssons.blogspot.com
Postat av: Anne

Vilka fina fat, sånna vill jag också ha.



Vi ses till veckan!

Kram

2011-05-05 @ 19:59:16
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0