Ut..

Vi har varit inne precis hela dagen. Pysslat och donat! Men nu ska vi ut och lorta ner lite nya leksaker. Känns som att det är lite varmare ute nu igen motför i morse. Jag dricker te som en tok för att jag fryser hela tiden. Baltazar är verkligen världens bästa hund. Mamma sa varje gång jag pratade med henne när jag var borta "jag måste ju säga att du har en underbar hund" eller "Men Baltazar är ju helt fantastisk Hanna". Ja jo jag vet det men ibland blir man hemma blind. Just nu kör vi på frihet under ansvar. Inget tjat och inget gnat. Jag säger saker En gång och om han inte lyssnar så visar jag fysiskt. Det betyder alltså att jag hämtar honom om han inte kommer direkt. Jag öppnar munnen på honom om han inte släpper leksaken. Detta är den allra bästa metoden för mig i hund"uppfostran".

Jag kommer lägga ut lite smått och gott som jag shoppade i Ullared. Baltazar fick halsband, massa leksaker(ni vet när leksakerna kostar 4-39kr så är det svårt att hejda sig) och sen fick han även en bädd..


Katten gillar den mer än Ballen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0