i sängen

Äntligen dax att sova. Jag har ont i ryggen och ligger just nu på spikmattan med datorn på magen. Skönt att få sova i min egna säng. Det är så tomt här hemma när Baltazar är borta. Katten går omkring och verkar leta efter honom också. Funderar på en massa viktiga saker i livet, men orkar inte reda ut något. Blir bara en enda sörja i huvudet. Nej, nu är det dax att skärpa upp mig. Ligga här och tänka kan ingen må bra av.

Funderade på att införskaffa mig en Iphone en stund idag. Jag är ingen avbetalnings tjej utan då blir på "gammel viset" kontanta peningar. Men Johan är bestämd, Iphone är som att köpa en Ford med ett Audi märke. Detta betyder att man får skitgrejer för lika mycket pengar som en kvalitets grej skulle kosta enbart på grund av att märket är känt. Så jag vet inte. Min största svårighet är att 3an har dåligare kamera och 4an ligger jävligt dåligt i min hand. Jag är en praktisk människa. Vad säger ni? Värtpengarna?

Största anledningen till att jag vill ha en är för att kunna blogga när jag vill, bättre struktur på smsen och bättre kort. Kanske ska nöja mig med min fina gamla trogna FUNGERANDE Nokia ändå...

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja ha en IPhone 4 de e det bästa köpet ja gjort jag älskar den, och att jämföra den med en bil av dålig kvalitet men känt märke e inte sant. IPhonen er riktigt bra och super kvalitet så köp den om du känner för det de e värt pengarna. Kram Olivia

2011-10-29 @ 12:49:23
URL: http://lepavija.blogspot.com
Postat av: anna

jag fullkomligt ÄLSKAR min iphone 4 och skulle inte klara mig utan den nu. lätt värt!

2011-10-29 @ 18:10:35
Postat av: Maria

Kan bara instämma. Älskar min Iphone 4. Skulle aldrig byta den mot en annan.

2011-10-30 @ 06:59:05
Postat av: Linda

Jag har en iphone 4 och älskar den! :)

2011-10-30 @ 17:58:19
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0