Kläder del 1

Eftersom jag lika gärna kan lägga ut dessa kläder på Tradera så gör vi såhär. De pengar som jag får i vinst på dessa kläder skänker jag till en hjälporganisation som vi röstar fram här på bloggen, fine?! Yes.

Ska vi säga 20 kr per plagg? + frakt typ 30-40 kr. Det innebär att någon betalar en femtilapp och på så vis hjälper någon i nöd. Eftersom jag köper nya kläder hela tiden så är ju inte jag i ekonomisk nöd. Är inte detta en bra idé? Om ni vill ha dom gratis så går det också bra, men alla har väll ändå råd med femtio kronor?!

Så här kommer de första sex plaggen.. Vi börjar med nederdelar..

Godess Denim storlek 52.
Ny jeanskjol som jag bara inte vill ha. För kort för långa mig. Tunt material, känns mer som tyg än jeans.


Athletic SPORT storlek 8.
Sportbyxa i lite prassligt material. Jag har använt dom för många många år sedan. Dom var dock för liten då så jag gillade dom inte så mycket, nu är dom för stora.


best choise Everyday wear by Josefin storlek 54.
Vita capri linne byxor. Tror jag aldrig har använt dom, dock provat dom någon gång. För stora nu.


jsfnbasics storlek 50/52.
Korallfärgade långa leggings. Aldrig använda men utan lapparna.


tallissme Laredoute creation 48/50.
Svart byxkjol med lite veckning i midjan för bättre passform. Aldrig använda.


Randig kort kjol i storlek L-XL kanske?!
Använd, men ändå fräsch!

Vill du ha något eller några plagg så maila mig på [email protected] eller kommentera inläggen Del 1, Del 2 eller Del 3. Du kommer att finna dom alla under kategorin "Partylite" imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker pengarna Kan skänkas till Djurhemmet på Häggesta?

Vet du vilket jag menar?

2011-10-31 @ 07:45:05
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0