Lite shopping

Ja, endast tre produkter men mycket pengar blev det. Dock billigt om man tänker på vad det skulle ha kostat. Så jag känner mig nöjd och glad. Ska försöka få någon fason på mitt hår igen. Har blekt det alldeles för mycket tror jag så nu blir det inpackningar och lockigt hår produkter framöver.


Beställde på Baresso för att jag tycker att dom har de bästa priserna överlag. Sen har dom oftast ultrasnabb leverans och jag tror aldrig jag har betalat någon frakt där. De har massor med bra produkter på REA just nu!!

Ps. jag beställde mina varor typ 15:28.
15:29 fick jag detta mail: Statusen på beställning ****** är nu Plockning
15:35 fick jag detta mail: Statusen på beställning ****** är nu Lämnat vårat lager
Bra företag? Japps skulle tro det!
Ps update. jag beställde mina varor typ 15:28.
15:29 fick jag detta mail: Statusen på beställning ****** är nu Plockning
15:35 fick jag detta mail: Statusen på beställning ****** är nu Lämnat vårat lager
Bra företag? Japps skulle tro det!

Kommentarer
Postat av: Marion

Kul med snabba leveranser!

2011-10-19 @ 18:31:30
Postat av: Malin

svarade på din kommentar i min blogg (eego! haha) om LadyDahmer. Vill gärna ha den diskussionen med dig, varför du inte anser att vi bör ha jämställdhet sådan som hon menar?..

Alltid roligast att diskutera med någon man känner, blir man inte osams bara för att man tycker olika! (;

2011-10-19 @ 21:06:56
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0