5 september

Herre min Je vad tiden går fort nu igen. Jag gör mest ingenting men ändå försvinner dagarna snabbt som attans. Idag har vi haft lång sovmorgon och sedan klickat runt bland "alla" jobbannonser som finns ute. Jag har sökt alla jobba jag vill ha redan. Jag tycker att jag inte gör annat än att söka jobb och ändå får jag inget. Jag är nog inte behövd i arbetslivet, kan det vara så?

Idioter är vad dom är, alla de som inte anställer mig. Känner mig sjukt duktig på att jobba och känner att jag förtjänar ett bra jävla jobb.

Idag skulle jag kunna misstas för en "hemtjänst brutta"?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så sant! Visst fan är de idioter som inte anställer dig! Du är typ den gladaste, piggaste människa jag känner! :)

2011-09-05 @ 13:58:26
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: JJonsson

nej nej nej, snygg du är :)

2011-09-07 @ 08:51:28
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0