Lugn

Nu har jag ett skönt lugn i kroppen igen. Jag känner att jag kommit över en "kant". Nu är det fokus framåt. Har mycket skoj som händer under hösten så jag ska tänka mer på det och inte på allt som är relativt oklart i mitt liv. Jag har sånna här perioder ibland och jag brukar nästan aldrig skriva något i bloggen om det för det känns som att det blir en stor grej då. Men jag känner att det är en stor grej så därför orkar jag inte blogga så mycket och nu vet ni också varför.

Ikväll har jag badat och läst bok i någon timme. Nu kollar jag på någon ny serie med ungdomar som åker utomlands och deras föräldrar tjuvkikar på dom. Shit vilka galna och sjuka människor det finns. Tur att jag e så normal haha..

Jag har även tvättat mina nya gardiner i en hink eller mer sköljt upp dom med sköljmedel. Sen hänger jag upp dom helt blöta med en handuk under. De blir mindre veckiga då och så doftar dom gott!





Kommentarer
Postat av: Malin

Man ska unna sig lugn och ro och att bara fokuser på sig själv i lbland, gärna en stund varje dag! Vet inte när jag hann med det sist, haha. Ska absolut ta upp yogan igen. Det är underbart!

Och riktigt smart med gardinerna! Så ska jag göra nästa gång å!

2011-09-08 @ 21:09:52
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0